pysselvera

Alla inlägg den 29 december 2010

Av Åsa Hult - 29 december 2010 21:41

  


Bloggare ! Kan alla kreativa och ide`rika bloggare se hit !! Jag kan inte komma på något roligt med dessa rödvinsljus som bara är förpackade tre å tre men varje flaska är ett ljus. Har ni bra förslag så blir jag jättelycklig , jättevälkomna att skriva en rad ! Vad kan jag göra ??? Slå ihop med annan present ?? Idee´r  efterlyses ??!!

pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 29 december 2010 21:27

  


Kolla vilka ornaments-ljus jag hittade i min favoritaffär, jag tror det var där visst är dem fina ! Skicka gärna kommentar eller skriv i gästboken !!!!  

pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 29 december 2010 21:13

  


Har ni sett något så mysigt som jag gjorde till julmarknaden förra året, det roligaste utav allt var att tomteflickan och pojken var vanliga magneter att sätta på kylskåpet ! Man måste ju pröva allt !!

Ett tips för alla ljusfantaster : Kolla även kylskåpsmagneter ute i affärerna, det finns ju i plenty och bra att ha till tex födelsedagar,hitta bröllopspar att sätta på ett större ljus m.m Ja som jag OFTA säger : enkelt å snyggt !  

pysselvera/Åsa

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards