pysselvera

Alla inlägg den 25 december 2010

Av Åsa Hult - 25 december 2010 17:52

  


  Har man gott om ramar måste man ju göra något som med

den här som jag målade vit, å`hittade en fin bakgrund och ängeln

naturligtvis ! Kommer ni ihåg att jag nämnde ansiktsuttryck på änglar,

vad tycker ni om den här ????? Skriv gärna en rad !!  

pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 25 december 2010 17:43

Vet inte varför men jag bara känner att dem påminner om Skagen !     

Jag målade ramarna i guld och gjorde förstås

3D-bilden och rama in, det är mindre tavlor

ca sju gånger tio kan jag tänka mig

   Som jag sagt någon gång förut så

lämna gärna en kommentar eller i gästboken

om ni har frågor eller är intresserade av något

jag visar upp så svarar jag ! Välkomna !   

pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 25 december 2010 17:28

  

Här är några bröllopskort jag gjort när jag började som kortmakare

den enkla sorten som jag tjatar så mycket om, snyggt å enkelt !

Men jag sticker inte under stol med att dem riktigt dekorerade korten

är också väldigt granna men det är o var inte min grej, att göra alltså !

Så jag njuter å tittar på alla andras.

pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 25 december 2010 08:00

  

Detta fatet hade jag med mig på ett ställe där jag stod och sålde, och det kom fram en dam å köpte det som skulle ge bort det till ett brudpar, kanske istället för en blomma ! I vilket fall var det ingen dum ide`, gott om blommor på bröllop brukar det bli !

pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 25 december 2010 07:40

   En god fortsättning på julen till alla bloggare,pysslare,kreativa

inspiratörer ut i landet ! Nu känns det som man ska ta nya tag efter all

julmat,julgodis å allt vad det är man egentligen har på jul, å det ska bli

så kul ! Ja ja än är inte julen slut men jag kikar lite längre framåt !

Som sagt en fortsatt God Jul till er alla !!!!    

pysselvera/Åsa

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards