pysselvera

Alla inlägg den 21 december 2010

Av Åsa Hult - 21 december 2010 20:40

    

Jag fattar inte att det finns en sådan

djungel med alla möjliga ljus.......

fast det är kul !

pysselvera/Åsa


Av Åsa Hult - 21 december 2010 20:30

  

3D-Bilder har jag hållt på med länge men dem blev bara liggande

så jag tog och måla en ram i guld och fick fram band,bakgrund

å så här blev resultatet, den blev beställd fort med namnet på

tavlan i guld. Det blev jättesött !!!

pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 21 december 2010 20:23

  Det mesta jag visar har jag även till salu så är ni intresserade eller nyfikna på något så skriv gärna en rad    


pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 21 december 2010 20:15

  

Detta var något nytt jag var tvungen att testa ute på julmarknader men tyvärr

fick jag inte plats med allt på mitt bord, så jag får hitta på något annat bland

alla andra tusen projekt som är planerat. Servetterna är så vackra, men änglar

är ju änglar !!

pysselvera/Åsa 

Av Åsa Hult - 21 december 2010 20:08

   Det där med att vara nyfiken och testa allt pyssel är så typiskt mig, så i två

dagar nu har jag bakat julgodis och det ska jag lämna över till min dotter med varm hand, men testas ska det !! Bildbevis kommer imorgon, så alla kan få ett

litet gott julskratt !!   

Av Åsa Hult - 21 december 2010 19:52

  

En annan variant på adventsljusstake,

tycker ni också det är läckert med stora

träsiffror ?? Trälådan är inte dum den

heller, den har jag använt två år i rad nu

fortfarande lika populär !

pysselvera/Åsa

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards