pysselvera

Alla inlägg den 16 december 2010

Av Åsa Hult - 16 december 2010 22:26

  

Mer t-shirt ! Här har jag gjort tryck på både fram o baksida, tyckte

det passa så bra med pojken på tröjan jaa det blev faktiskt gassigt!

Tryck på t-shirt är så enkelt att göra själv därför är det roligt och nu

får man med en skiva med t-shirt pappret man köper där det finns

färdiga bilder, perfekt!

Jag hoppas ni får lite inspiration , det enkla är gott nog !

pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 16 december 2010 22:15

  

Den här ljusdekorationen gjorde jag en annan jul jag fastnade för det vita

och silvriga ihop, och förstås ornament som jag bara älskar !

pysselvera/Åsa 

Av Åsa Hult - 16 december 2010 21:59

  

Har ni sett något så sött jag kunde inte låta bli att visa honom !!  

pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 16 december 2010 16:25

  

Här är en variant på vad man kan hitta på med en vas som

bara stått o dammat, kanske lite somrig men inte mig emot,

sommar o sol är inte heller så dumt även om vi har en mysig

& ljusig tid nu!

pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 16 december 2010 16:11

  Tänk va man längtar efter lite solsken i snöyran !

Jag får visa mina favoritljus som står på rumsbordet i form av julkulor,

tycker dom är jätteläckra !!! Hittade dom i en riktig drömaffär för alla ljus-

fantaster och inredare.

pysselvera/Åsa

   

Av Åsa Hult - 16 december 2010 08:49

Kommentera gärna eller ge tips & idee`r, det är alltid kul !  

  Har ni några bra tips på vad man kan göra

med dessa vinljus, tacksam för förslag ?? 

pysselvera/Åsa



  

Av Åsa Hult - 16 december 2010 08:27

  

Ett litet julklappstips !

En vanlig vit t-shirt och ett tryck som man strök på väldigt lättvindigt, så

vips så har man en käck julklapp att ge bort till alla små Hello Kitty fantaster !

För det är väl ändå inte så att storleken på pengen är viktigast i juletider, det

är ju faktiskt TANKEN som räknas eller hur !?

Av Åsa Hult - 16 december 2010 08:14

  

Ett litet tips på en tackgrupp   

Den här gjorde jag förra vintern i juletider till våra plogande grannar

som kom och hjälpte oss många gånger så man kom ut med bilen, och

det var uppskattat frugan tyckte om gruppen och gubben chockladen ha,ha!

Smart va ??


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards