pysselvera

Alla inlägg den 28 december 2010

Av Åsa Hult - 28 december 2010 22:19

  

Tänk vad ofantligt mycket man kan göra på datorn med bilder bara man testar,

det kan ju inte hända något ! Dessa bilderna på t-shirtsen var helt vanliga bilder

som jag testa mig fram i form och färg , och ja vad tycker ni ???


pysselvera/Åsa  

Av Åsa Hult - 28 december 2010 22:09

  

Tänk vad små tänkande änglar kan förgylla ljusfatet , visst ser det lite rogivande

ut tex bredvid sin fåtölj eller annan sittplats som står i hörnan där man bara sitter/ligger för att koppla av för en stund !

pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 28 december 2010 19:24

  

Två olika variationer av nyårskort som jag gjorde för jätte länge sedan, ett enklare kort än det här är nog svårt att hitta, och att göra också !

pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 28 december 2010 19:13


Blev lite betongsugen,å vad jag vill ut och gjuta !!!

Men dem här har jag inhandlat någonstans så dem är inte gjorda av mig,

men jag tycker dem är läckra. Eller vad tycker ni ???      Är ni intresserade så

skriv en rad i gästboken eller bara en liten kommentar !?

pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 28 december 2010 12:25

      


Jag måste bara visa vad en kompis till mig pysslar med !!  

På första bilden har hon dekorerat ticker som hon plockat från

skogen det blev riktigt gassigt. Andra bilden har hon satt på troll

som ser helsköna ut och en betongljuslykta på tunna " stubbskivor ",

och ett ofantligt pill med allt smått. Men kolla resultatet, jättegassigt !

Tredje bilden är en dekorerad takpanna, kreativiteten är det inget fel på !!!

Du är duktig !!!

pysselvera/Åsa

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards