pysselvera

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Åsa Hult - 1 januari 2011 22:35

  


Här är en annan variant på bröllopskort jag gav mig på

en gång där jag använde fotoprogrambilder och skrev

ut på ornaments pappret, och det gick bra det med !

Trodde inte det skulle fungera att skriva ut på sånt

kraftigt papper och mönstrat men skam den som ger sig !!!!

Eller hur ???

pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 1 januari 2011 22:16

                      Ja nu är det väl full förberedelse för vårens alla bröllop som                    tar massor av tid, så jag passar på att visa bröllopskort jag gjort.  


Är det så att det finns något intresse eller bara en liten kommentar så tveka

inte skriv en liten rad det är så roligt ! För i sanningens namn när man pysslar

med allt mellan himmel o jord och man är mer nöjd och mindre nöjd, så är det

alltid bästa medicin att höra från utomstående vad dem tycker. Sedan gör man

naturligtvis på sitt eget sätt i alla fall , men det är väl kul å bra det med !

Eller vad tycker NI alla kreativa pysslare ????????????


pysselvera/Åsa  

Av Åsa Hult - 1 januari 2011 19:22

  


            Kommer ni ihåg att jag skrev om fina bilder jag hittat på datorn,

            jag visa denna bild på kortet på ett annat kort nyligen, här använde

            jag ett ljusgult kort och satte på en blomma i hörnet. Varför inte till

            ett barndop eller 1-årsdagen ??!

               

            Är någon intresserad av kortet så skriv i gästboken eller en kommentar,

            kortet är med kuvert ?


             pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 1 januari 2011 07:45

  


2011 börjar jag med att visa en vanlig glasljuslykta men kolla in bilden !

Vilken änglabild ,den är så otroligt vacker!!


  Och på detta sätt passar jag på att säga EN GOD FORTSÄTTNING till

            alla nära, alla pyssliga & kreativa & inspirations människor, alla bloggare

            , alla som kikat in på min blogg !!!!!!!!                                 


Pysselvera/Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards