pysselvera

Alla inlägg under januari 2011

Av Åsa Hult - 26 januari 2011 12:26

  

  

Har olika dekorationer för den som håller på med kort.....


           


     


...så är något av intresse skriv bara i gästboken

eller genom kommentar så svarar jag.


pysselvera/Åsa


Av Åsa Hult - 26 januari 2011 12:12

  


Så här ser mina andra servetthållare ut, några neutrala och några med något på !

Dem främsta servetterna på bilden har jag satt på ett fint band och plastat in, så

är ni intresserade är det en servetthållare och en extra pack med servetter som

gäller. Vid snällhumör kan det bli två extrapack också.......man kan aldrig veta

är för det mesta på snällhumör!!!!!


pysselvera/Åsa 

Av Åsa Hult - 25 januari 2011 20:04

Här har jag gjort lite ljustryck, en ganska trevlig hobby det här.......


  


....eller vad säger alla andra hobbyfantaster av ljus m.m ???


  


Änglar & Hjärtan är tacksamma motiv att jobba med...........


pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 25 januari 2011 19:49

 


Som ni kanske läst har jag bloggat lite mindre nu för jag gjuter å gjuter.....


....å tycker det är skitkul rent ut sagt !!! Och expreminterar lite på olika sätt...


.....som dessa bilderna ! Mina " konstverk " på bilderna är inte klara på långa

vägar men typiskt mig att jag måste visa i alla fall !


Ta fram gästboken och skriv en rad, vad tycker ni om de så kallade

 " konstverken "  ????


pysselvera/Åsa     

Av Åsa Hult - 25 januari 2011 19:42

Skulle bara säga att jag lagt ner bloggförsäljningen !

 Men är ni ändå intresserade av något så skriv bara

en kommentar eller i gästboken så hör jag av mig.


  pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 22 januari 2011 07:30

  Jag bara undrar om alla kreativa pysslare å sysslare

             har tips på olika saker vad det gäller betong, alltså

             vad man kan göra ?, ska man göra på ett speciellt sätt ?,

             behöver man något speciellt ?, ja välkomna med era tips

             jag håller på i betongpysslarens lilla värld just nu och

              tycker det är roligt med lite inspiration från andra !!!


             pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 22 januari 2011 07:21

 

Jag trodde jag hade sålt detta 3D-kort

men det hade jag kvar, så är någon på

väg till en 40-åring så finns detta gassiga

kort !


pysselvera/Åsa




Av Åsa Hult - 18 januari 2011 09:50

  


Änglar av alla de slag är min melodi       ! Ja den här servetthållaren har jag några

stycken utav, just den här fick en ängel plus servetter. Sedan har jag hållare

med tomte och även några neutrala för att kunna använda året runt, måste

ju pröva allt och dekorera lite !


pysselvera/Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards