pysselvera

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Åsa Hult - 18 januari 2011 09:50

  


Änglar av alla de slag är min melodi       ! Ja den här servetthållaren har jag några

stycken utav, just den här fick en ängel plus servetter. Sedan har jag hållare

med tomte och även några neutrala för att kunna använda året runt, måste

ju pröva allt och dekorera lite !


pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 18 januari 2011 09:34


Nu så var det dags för lite gjutning igen, den här gången har jag gett mig på

mindre hjärtan som kanske är tio gånger tio centimeter. Slutresultatet får ni

när det är klart, det tar ett tag innan det torkat ordentligt !

De andra bilderna på hjärta och rosor som jag visat hade absolut inte torkat

på bilden, det var jag som tyckte att det var kul att visa.


pysselvera/Åsa  

Ovido - Quiz & Flashcards