pysselvera

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Åsa Hult - 12 januari 2011 21:28

Här är två ljusdekorationer som jag gjorde för jätte länge sedan !


I denna dekoration använde jag först ett pappband o sedan pärlband i guld, och

dekorera med en liten änglapins, rätt okej om jag ska tycka något själv.... Men..


    


....den här är inte okej ! Tycker jag !

Tog ett tygband med glitter o glamour och sedan ett tunnare band med pärlor.

Nja inte riktigt nöjd, men alla har ju inte samma smak !


pysselvera/Åsa

  

Av Åsa Hult - 12 januari 2011 21:20

  


Idag kunde jag inte hålla mig längre !

Jag var bara tvungen att gjuta ett hjärta som här är nygjort,

så resultatet kommer jag att visa om några dagar, även om det

blir bra eller dåligt !


pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 12 januari 2011 21:05

  


Nu får jag sluta att visa tomtebilder

snart, men det här ljuset måste jag

bara visa. Min julklapp från barnens

kusin, vi är nog lite pysslare i släkten !

Å kolla bara bilden den är så charmig !

Du kan du Liva !


pysselvera/Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards