pysselvera

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Åsa Hult - 4 januari 2011 17:28

Jag såg för bra länge sedan att många hade ett ljus och

satte på en gammaldags nyckel med ett band, men nja tycker

nog jag !

x  

Vad säger ni/du om detta ??????    

Jag kan då inte påstå att det var sådär höjdar grannt, skicka en

kommentar eller skriv en rad i gästboken, det kan vara kul att

höra vad ni/du säger !!  OBS Ska tilläggas att det är jag själv som

försökt mig på denna.......


pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 4 januari 2011 17:17

 


Visst är dem lite annorlunda, korten i 3D och med åldern på ! Jag har visat två

liknande kort förut , där det stog 50 och 65 istället kika gärna !


pysselvera/Åsa 

Av Åsa Hult - 4 januari 2011 17:04

  


Här har ni något som är väldigt dekorativt och alla klarar att göra !

Du kanske har några små glaslyktor ståendes hemma som du vill ska

få lite nytt utseende, det enda du då kanske måste införskaffa är ett

självhäftande band som jag gjort här. Eller bara något fint knypplat eller

vanligt band att klistra på, simsalabim en lykta !!!  


pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 4 januari 2011 16:41

    


Så här såg några av mina dekorerade

ljus ut som jag gjorde förra året, på

första bilden har jag bara tagit ett

guldband och ett guldsnöre med små

pärlor på. Andra bilden använde jag

guldband och en änglapins i mitten.

pysselvera/Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards