pysselvera

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Åsa Hult - 13 januari 2011 19:11

  


Den här lyktan tycker jag är lite mysig, ja det är väl alla lyktor i och för sig, men

den här är en sådan där lykta med " sammetsornament " som vissa lyktor har nu-

förtiden. Dem är också frostade i glaset i vitt, har även haft med dem på någon

julmarknad förra året, men jag tror jag behåller resten själv !


pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 13 januari 2011 18:53

  


Här är det utlovade betongresultatet

som jag gjorde igår, en pytteros om

ni undrar vad det är. Jag tänker på

att bildkvaliteten inte blev så bra !

Men jag min stjärna glömde att

smörja gjutformen lite först, så

det blir pilligt att få loss dem !

Ja ja pyssel å`lite tålamod är vad som krävs, så ska det nog gå bra.


pysselvera/Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards