pysselvera

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Åsa Hult - 9 januari 2011 07:35

  


Ett förslag på det " lilla " som ibland behövs för att dekorera som här ljusfat, jag

hade små guldänglar som jag satte i varje hörn och det tyckte jag räckte !

Jag tror ju inte jag sitter själv och håller på med tex ljus & dekorationer, kan

ni inte skriva en rad så jag kan titta på er blogg eller hemsida det vore jättetrevligt, inspiration kommer ju från alla håll !!


Pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 9 januari 2011 07:21

  


Igår klia det i mina fingrar och

kreativiteten ville fram så jag

fick sätta mig och göra färdigt

en 3D-bild liknande den här.

Men på den bilden stog det 60

istället och jättefin blå bakgrund,

jag ska nog skicka ut själva bilden

på försäljningsbloggen !! Gå in o kika,

länken har jag på min sida !


pysselvera/Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards