pysselvera

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Åsa Hult - 2 januari 2011 19:35

  


Detta är vår pysselkatt som ska vara med överallt,

tyckte det var lite kul att visa ! 


pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 2 januari 2011 08:21

 


Jag har ju visat prydnadskuddar med ljuvliga änglar,

som är så populärt just nu. Men då tänkte förstås jag

med mina roliga öö eller konstiga idee`r varför inte

ett örngott !! Så här blev det iallafall !!

   Finns det någon annan som har tips/idee`r att visa på

sin blogg eller hemsida, skriv gärna !!!


pysselvera/Åsa 

Av Åsa Hult - 2 januari 2011 08:08

  


Man är ju som sagt ibland mindre nöjd med sina små idee`r som den här, tycker

väl inte den är så värst fager !!!

Lite typiskt mig att testa bara för att jag var tvungen att pröva dem små

rosa rosljusen på fatet också, ja ja sånt är livet !


pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 2 januari 2011 07:40

 


Jag vet ej om jag visat dem här korten förut

men min tanke var bara att visa vad enkelt

det kan vara , att bara använda en bild från

datorn och ett vanligt papper ja varför inte

barnens ritpapper och få ihop ett kort. Istället

för att gå och köpa julklappsadresser, det kan

väl va kul med lite hemmabygge !!!


pysselvera/Åsa 

Ovido - Quiz & Flashcards