pysselvera

Alla inlägg under december 2010

Av Åsa Hult - 28 december 2010 22:09

  

Tänk vad små tänkande änglar kan förgylla ljusfatet , visst ser det lite rogivande

ut tex bredvid sin fåtölj eller annan sittplats som står i hörnan där man bara sitter/ligger för att koppla av för en stund !

pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 28 december 2010 19:24

  

Två olika variationer av nyårskort som jag gjorde för jätte länge sedan, ett enklare kort än det här är nog svårt att hitta, och att göra också !

pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 28 december 2010 19:13


Blev lite betongsugen,å vad jag vill ut och gjuta !!!

Men dem här har jag inhandlat någonstans så dem är inte gjorda av mig,

men jag tycker dem är läckra. Eller vad tycker ni ???      Är ni intresserade så

skriv en rad i gästboken eller bara en liten kommentar !?

pysselvera/Åsa

Av Åsa Hult - 28 december 2010 12:25

      


Jag måste bara visa vad en kompis till mig pysslar med !!  

På första bilden har hon dekorerat ticker som hon plockat från

skogen det blev riktigt gassigt. Andra bilden har hon satt på troll

som ser helsköna ut och en betongljuslykta på tunna " stubbskivor ",

och ett ofantligt pill med allt smått. Men kolla resultatet, jättegassigt !

Tredje bilden är en dekorerad takpanna, kreativiteten är det inget fel på !!!

Du är duktig !!!

pysselvera/Åsa

Bloppis-annons
Av Åsa Hult - 27 december 2010 08:54

  


Ljus, jättefina !

Ett " God Jul " ljus och ett Ängla ljus

Inplastade och fint band !

Nu endast : 40 kr för båda

Möbler & Heminredning, Säljes - Grästorp (Västra Götalands län)
Pris:    40:-
 
Av Åsa Hult - 27 december 2010 07:42

      

Nu äntligen har jag ordnat Pysselvera`s Gästbok som jag

min smartis trodde jag har haft länge nu hi,hi !!!

Så för kanske hundrade gången: Välkommen å skriv en rad

till Gästboken som nu finns !!!

Teknikens under hi,hi !!!

      

PYSSELVERA/ÅSA

Av Åsa Hult - 27 december 2010 07:07

  

Igår var vi bortbjudna till kompisar så jag baka lite julgodis, men hittade

ingen rolig burk ! Locket var sååå tråkigt , så jag fick fram lite papper å lim

och stjärndekoration och satte igång ! Ja här har ni resultatet, det ser väl

trevligare ut än att sätta på ett halvslitet plastlock som inte såg för världen ut!

       Skicka gärna en kommentar, ni kanske har bra idee`r på att dekorera tråkiga plastburkar o lock till tex kakor,godis mm . Tipsa gärna !!!!!!    

pysselvera/Åsa


Av Åsa Hult - 26 december 2010 07:59

    


Snart vänder det och går åt ljusare tider

( snart å snart men julen är ju snart över )

då är det konfirmationer och även bröllop

så därför visar jag två kort jag gjort på

datorn och bara satt på ett sött band !

Snyggt och enkelt !

   Visst är det väl så att det enkla och fina är minst lika fint som det avancerade, det behöver inte alltid överjobbas med allt man ger sig på, eller ???

Skriv gärna din åsikt om du själv sitter där ute i landet och pysslar å knåpar med

med något, vad tycker ni ?????????   

pysselvera/Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards