pysselvera

Alla inlägg under december 2010

Av Åsa Hult - 15 december 2010 12:45

    

Mera kort av det enkla slaget, är inte tomten

mysig ???

Av Åsa Hult - 15 december 2010 12:35

    

    Här är några enkla julkort att sätta på klappen

som jag gjorde av vanligt papper och skrev ut på

datan där jag även hittade dom mysiga tomtebilderna !


Av Åsa Hult - 14 december 2010 20:41

    

Två ljusgrupper till !

Dom små tomtarna är så söta, här har jag även använt

 mig av ljushållare som jag tyckte var viktigt för det var

" äkta " mossa ifrån skogen.

Den andra måla jag vit och använde två fack med vit

sten, satte i vita trähjärtan och "sten"-ljus.

Detta är sååå kul att greja med !  

Av Åsa Hult - 13 december 2010 20:22

  

Här är min betongängel som jag målat vit, den går att ha i trädgården eller varför

inte vid graven/minneslunden ! Tips & idee`r eller bara kommentarer är välkommet !


Av Åsa Hult - 13 december 2010 20:01

  

Här är en ljusgrupp jag gjort lagom till jul, trycket på ljuset har jag

också gjort tycker det finns så mycket fint att trycka på ljus nu, sen

har det bara varit att dekorera.


Av Åsa Hult - 13 december 2010 19:52

  

Här är en egen design på på betongform ,blev rätt mysig. Skriv gärna

en kommentar !



Av Åsa Hult - 12 december 2010 22:56

  

Hej å hå vad vi har rensat och kastat grejor idag, det var behövligt ! Och mitt i all denna röran hittade jag förstås gjutformar som JAG tror är möjligt att gjuta i, så nu kära vintertid nu byter vi till våren så man kan ut å gjuta igen !

Gjorde även en annan grej imorse som än så länge får vara hemlig eftersom som julafton inte riktigt vart än, en liten ledtråd : det är vitt !  

Av Åsa Hult - 11 december 2010 18:03

    

Var på ett köpcentrum idag och fick hjälpt tomten med lite julklappar, det känns

gött att fått fixat lite sånt också. Men det fanns mycket roligt till mig också, det

var inte svårt o känna kreativiteten. Men nu får familjen och alla nära gå först, men något litet pysslat blir det kanske även till dom !

Ovido - Quiz & Flashcards